Конспект уроку
Відео уроку
20 січня 2016 на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся Вернісаж педагогічного досвіду «Формування ініціативності та підприємливості учнів на уроках та в позаурочний час» у рамках реалізації міжнародного проекту «Шкільна академія підприємництва – 3».
Основними цілями проекту є: підготовка експертів з обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО) для підтримки вчителів в процесі використання в школах уроків з підприємницьким тлом, а також підготовка вчителів різних навчальних предметів до впровадження інтегрованих уроків «з підприємницьким тлом» у школі.
Даний проект організований Центром Розвитку Освіти у Варшаві та співфінансований у рамках Програми розвитку польської співпраці Міністерства закордонних справ Республіки Польща у 2015 році.
"Такі проекти – це перший крок до того, щоб усвідомити, що основним завданням вчителя є не передати знання, які є в підручнику, а привчити до життя у суспільстві", – зауважив Григорій Іванович.
Косик Вікторія Миколаївна побажала присутнім успіху у навчанні. "Я переконана, що наша плідна співпраця дасть свої результати. Адже вже на сьогодні є такі школи, що можуть показати себе не тільки на рівні України, а й за кордоном", – наголосила Вікторія Миколаївна.
Про розвиток ключових компетенцій педагогів та учнів у рамках реалізації міжнародного проекту "Шкільна академія підприємництва – 3” доповіла Наталія Костянтинівна Куриш, завідувач НМЦ менеджменту та координації діяльності РМК/ММК ІППОЧО.
Унгурян Ірина Корнеліївна, викладач кафедри педагогіки, психології і теорії управління освітою ІППОЧО, розповіла про інтеграцію підприємницького змісту у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів як засіб формування підприємливості та ініціативності учнів.
Під час засідання секцій педагоги-учасники проекту мали змогу поділитися своїми напрацюваннями з природничо-математичних та суспільно-гуманітарних дисциплін, зокрема, розповісти про впровадження активних методів навчання на уроках.
В.М.Косик під час тренінгового заняття розповіла про інтерактивні освітні технології та цифрові освітні ресурси у навчальному процесі та про їх роль у становленні фахівця.
На завершення учасники Вернісажу педагогічного досвіду обмінялися думками щодо розвитку інноваційної та підприємливої особистості через запровадження технологій проекту у навчально-виховному процесі та презентували напрацювання секцій педагогів-учасників проекту.
Г.В.Руда підвела підсумки роботи Вернісажу та запропонувала написати бачення впровадження даного проекту в життя, методом роботи у малих групах, та описати роль всіх ланок навчально-виховного процесу у їх реалізації. Н.К.Куриш запропонувала Формулу впровадження напрацювань проекту «Шкільна академія підприємництва - 3» у навчальних закладах Буковини.
Уроки з підприємницьким тлом. Шкільна академія підприємництва
|