Субота
20-Кві-2024
9:22 AM
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя хімії Даскалу Юліани Костянтинівни
Головна Реєстрація Вхід
Українсько-польський проект «Шкільна академія підприємництва »
Меню сайту

Статистика сайту
счетчик посещений

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51

Уроки з підприємницьким тлом.

Шкільна академія підприємництва

Конспект уроку

Відео уроку

Вернісаж педагогічного досвіду

20  січня 2016 на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся Вернісаж  педагогічного досвіду «Формування ініціативності та підприємливості учнів на уроках та в позаурочний час» у рамках реалізації міжнародного проекту «Шкільна академія підприємництва – 3». 
Основними цілями проекту є: підготовка експертів з обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО) для підтримки вчителів в процесі використання в школах  уроків з підприємницьким тлом, а також підготовка вчителів різних навчальних предметів до впровадження інтегрованих уроків «з підприємницьким тлом» у школі.
Даний проект організований Центром Розвитку Освіти у Варшаві та співфінансований у рамках Програми розвитку польської співпраці Міністерства закордонних справ Республіки Польща у 2015 році.
"Такі проекти – це перший крок до того, щоб усвідомити, що основним завданням вчителя є не передати знання, які є в підручнику,  а привчити до життя у суспільстві",  – зауважив Григорій Іванович.
Косик Вікторія Миколаївна побажала присутнім успіху у навчанні. "Я переконана, що наша плідна співпраця дасть свої результати. Адже вже на сьогодні є такі школи, що можуть показати себе не тільки на рівні України, а й за кордоном", – наголосила Вікторія Миколаївна.
Про розвиток ключових компетенцій педагогів та учнів у рамках реалізації міжнародного проекту "Шкільна академія підприємництва – 3” доповіла Наталія Костянтинівна Куриш, завідувач НМЦ менеджменту та координації діяльності РМК/ММК ІППОЧО.
Унгурян Ірина Корнеліївна, викладач кафедри педагогіки, психології і теорії управління освітою ІППОЧО, розповіла про інтеграцію підприємницького змісту у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів як засіб формування підприємливості та ініціативності учнів.
 Під час засідання секцій педагоги-учасники проекту мали змогу поділитися своїми напрацюваннями з природничо-математичних та суспільно-гуманітарних дисциплін, зокрема, розповісти про впровадження активних методів навчання на уроках. 
В.М.Косик під час тренінгового заняття розповіла про інтерактивні освітні технології та цифрові освітні ресурси у навчальному процесі та про їх роль у становленні фахівця.
На завершення учасники Вернісажу педагогічного досвіду обмінялися думками щодо розвитку інноваційної та підприємливої особистості через запровадження технологій проекту у навчально-виховному процесі та презентували напрацювання секцій педагогів-учасників проекту.
Г.В.Руда підвела підсумки роботи Вернісажу та запропонувала написати бачення впровадження даного проекту в життя, методом роботи у малих групах, та описати роль всіх ланок навчально-виховного процесу у їх реалізації. Н.К.Куриш запропонувала Формулу впровадження напрацювань проекту «Шкільна академія підприємництва - 3» у навчальних закладах Буковини.
 
 

Уроки з підприємницьким тлом. Шкільна академія підприємництва

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Погода

Архів записів

Корисні посилання

 

 

 

Відділ освіти Герцаївської районної державної адміністрації